Cinema i activitats creatives gratuïtes per a infants de 3 a 7 anys
El primer dissabte de cada mes, de febrer a maig.
Imagina, Imagina! és un programa d’activitats gratuïtes adreçades a infants de 3 a 7 anys on es proposen dinàmiques relacionades amb les arts visuals i la representació cinematogràfica.
Es realitza els matins de dissabte i té com a objectiu oferir una proposta lúdica i creativa a partir de referències procedents de la cultura audiovisual en diferents formats.
L’activitat està dissenyada per a que les famílies deixin els nens i les nenes a càrrec d’un equip educatiu especialitzat, que els acompanyarà en totes les activitats.
De les 11:00 h a les 13:00 h.
Al Casal de Barri Pou de la Figuera (Sant Pere més baix, 70. Barcelona).
Sense inscripció prèvia.
2 de Març: BALLEM UNA PELI: Què tenen en comú el cinema i la dansa? Totes dues són arts del moviment. Posem a ballar les imatges i experimentem amb el cos, el moviment i la dansa. Una experiència lúdica i creativa a través del cinema i l’expressió corporal. http://www.dracmagic.cat/imagina-imagina/
