Families,
Com sabeu, desde l’any pasat, de manera esporàdica però continuada, s’han trobat a la plaça i carrers propers a la nostra escola, xeringues de consum d’heroïna, agulles i inclús la presència de les persones consumidores. Amb el temps som coneixedors que es tracta d’un problema estès al nostre barri i que malhauradament va en augment. Parlant amb la resta d’escoles del barri i escoles bressol, patidores tambè d’aquest fet, nèix la idea de lluitar juntes contra aquest problema, i es crea un canal de comunicació entre les diferents AFAs i AMPAs per veure com afrontem la situació i tenint clar que volem major seguretat pels nostres fills i filles i pel nostre barri. Treballar juntes ens reforça.
Desde l’AFA SFN es crea una nova comissió, la Comissió Cuidem el Barri, que pretén vetllar per la seguretat dels nens i nenes, pares, mares, avis i àvies, i oferir suport a l’escola, demanant agents cívics, patrullatge i tot allò que aporti una millora i ens ofereixi recursos més eficients. Convidem a totes les families que ho vulguin a participar en aquesta nova comissió, i a exposar-nos les seves inquietuds o aportar les seves idees.
Tothom és benvingut! Junts tenim més força; us podeu adreçar al mail de l’AFA (afasfn1@gmail.com) si decidiu participar en aquesta iniciativa o per qualsevol dubte.
Fins aviat!